fredag 11 mars 2011

Friiiiiday

Trevligt med fredag, eller??
Det verkar bli en fullspäckad helg som vanligt, kulkul!!

Igår var vi till öppnaförskolan i stenhagen. De har bebisgrupp på torsdags eftermiddag nämligen.
Vi kom in mitt i sång och dans stunden.
Raffe vart helt till sig, första gången han var lugn, glad och NÖJD på hela veckan.
Vi satt bredvid och kollade på bara den här gången, nästa gång kör vi med.
R studerade alla bebisar noga och flörtade som aldrig förr, hehe!
Sen fick han sitta i matstol för första gången också.
Ni skulle sett minen när han inser att jag satt på en stol bredvid och ingen annan höll i honom.
Helt överlycklig!!!!

Ska definitivt dit fler ggr men nästa torsdag är det vaccinering så då blir det inget.
Men på måndag ska vi träffa mammagruppen för första gången och på tisdag är det träff med de från gravidgruppen igen.
Så vi får vår beskärda del av bebisar nästa vecka ändå.

Nu tänkte jag faktiskt åka in och köpa hem en barnstol, men eftersom vi har så höga bord så tror jag att vi får köpa en sån som hänger på bordskanten. Men frågan är hur bra dom sitter???

Vilka problem man har fått!
för ett år sen visste jag inte ens att jag var gravid och längtade efter en vecka på kreta.
Man inser nu att man bara hade sig själv i huvet. Nu är man typ glad om man kommer ihåg sig själv fem minuter om dagen ;)

- Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar