söndag 20 mars 2011

Gå och lägg er!!

Det finns en person som jag saknar så otroligt mycket i mitt liv. Tänker på henne var och varannan dag.
Konstigt hur vägar skiljer sig och inte verkar korsas igen.
Önskar att jag kunde släppa det och gå vidare men det går inte.

Jag vet inte vad jag vill få ut av det här men det äter verkligen upp mig inifrån.
Förmodligen vore det bästa att låta det vara men huuuur?
Ett försök till, sen ska jag gräva ner det här och inte kolla tillbaka.


Imorgon är det måndag och ny vecka. Nya tankar (?)
Prio ett är att mysa i vårsolen.
I övrigt så står det hör och häpna MAMMAcore på schemat tillsammans med babysång och ytterliggare ett besök till kardiologen.
Sen har vi två födelsedagar mina underbara småsystrar fyller 17 och 21 år :)

Sen hoppas jag ju SJÄLVKLART på bebis ;)

Nej återgå till det fruktansvärt hjärndöda bigbrother. Fy faan alltså. Som sagt jag skäms att jag inte har självdiciplin nog till att bara skita i det.
Skäms var ordet!!

Kanske ska man slå av tv:n och gosa ner sig i sängen med Emil som ligger och läser.
Nej jag har så mkt mogna saker för mig ändå, fästman, barn, villa, volvo, kort hår (?) och pengar kvar på kontot hela månaden.
Lite bb skadar inte!!!

Måste erkänna en sak..
För några år sen började folk runt mig räkna vuxenpoäng.
Eftersom jag levde så moget liv redan då, så fattade jag aldrig ens vad det kom ifrån.
Vet bara att alla sa Helt plötsligt.
Har du bil? Det är typ 3 vuxenpoäng eller nått, haha.
Kan nån förklara för mig hur många vuxenpoäng det är att missa det?

Nej, fyfan g'natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar