torsdag 31 mars 2011

Frågor

I brist på annat...


Lovar du att vara ärlig?
Nope, jaaaa varför skulle jag annars fylla i skiten.

Du heter:
Frida

Smeknamn:
Lången, Frajda, Fridis
men det blir mest Frida

Låt som när du är ledsen sörjer till:
Oj, sörjer inte så ofta. Men det blir väl nån gammal 80- tals balad. Mormor har ju en egen förstås, Blue Hawai!

Beroende av:
Socker, familj, vänner, ifahonen.
PRATA!

Vad tror folk om dig:
Öh, att jag är virrigare än vad jag är kanske. Just nu så tror det nog att jag bara kan prata barn också.

Stämmer det:
Visst är jag virrig, men jag målar nog upp det lite värre än vad det är. Spelar hellre virrig än erkänner min osäkerhet.
Det med barn stämmer, har fått barndille!

Vad får du oftast komplimanger för:
Mina ben och min tidigare fasta rumpa, haha!

Vad säger du för att imponera på någon:
Spelar hellre allanballan än slänger mig med fina ord.

Hur imponerar man på dig:
Målmedvetenhet, mod och självdiciplin. Det som jag vill ha!

Brukar du skratta för dig själv:
Nej, le på sin höjd!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: (kopierar)
"Ja det gör jag så gärna! Vid 12 snåret? :)"

Var bor du:
Västeråker, Uppsala

Trivs du där:
Trivs skitbra i huset :D

Äger du några converse:
Dum fråga.
För tillfället 2 par.
Raffe har ju fått sitt första par också.

Sprit, cider, vin eller öl:
Ordningen som följer,
Vin-cider-sprit-------------öl

Brukar du bli för full:
Ja jämnt :)
Som tur är är det över ett år sen jag drack på det viset. Kommer nog inte hända lika ofta nu för tiden..

Är du allergisk mot något:
Är lite överkänslig mot mjölk och skaldjur. Speciellt det sistnämnda tillsammans med alkohol.

Hur svarar du i mobilen:
"hallå" eller " hej, det är Frida"
Om jag är stressad blir det Fida.

Antal timmar sömn inatt:
Haha kul skämt.
Kanske fyra osammanhängande..

Brukar du komma i tid:
Nejnejnej och åter nej.
Då är det nått jäääävligt viktigt.
Hatar att vänta så jag kommer hellre en minut senare.

När mår du bra:
efter en dag med familj eller vänner, på kvällen hemma i soffan, härligt trött efter en lång dag, med lite godis och MYS..

När blev du fotad senast:
?? Maria har lagt upp några riktigt fula kort på mig på facebook. Då kanske!!

Hur känner du dig nu:
Pigg, men vill va trött.

Vanligaste färg på dina kläder:
svart och blå

Vad tycker du om fötter:
Har alltid haft lite komplex för dom, badade med strumpor på sommaren ett tag i tonåren.
Försöker bara ignorera dom numera.,

Vad saknar du:
Luft med minst 20 graders temperatur, min syster, ett kul jobb, motivation.. Mycket helt enkelt!

Hade du en bra kväll igår:
Nej verkligen inte..

Favorit dryck på morgonen:
Vatten och KAFFE!!

Rakar du benen:
Lite sporadiskt på olika infall.
Emils fel!!!!

När brukar du oftast gå och lägga dig:
22-23.

Är du blyg:
Jag har lätt för att bjuda på mig själv i situationer jag väljer.
Men annars blir det TOMATEN.

Sysslar du med någon idrott:
O ja, har ju kört " ett pass" på friskis, haha!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Njae, man blir väl attraherad.
Men vill ju gärna att Karln öppnar munnen innan man bestämmer sig för det.

Har du spytt offentligt:
Många ggr!

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
Bli sjuk och se om det är jobbigare som kille, ha sex, göra helikoptern, skulle nog bli extremt penisfixerad.

Är du nöjd med ditt liv:
Jag har mycket kvar jag vill göra men nöjd med det jag har åsta kommit hittils. Och min son!

Är du bortskämd:
Vissa skulle påstå det ja.

Vad gör du i morgon:
Vi blir hemma med besök :)
Prommis såklart och kanske ska tvätta om tvätten i tvättmaskinen eftersom jag inte hängt den på ett par dagar.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild:
Haha åter igen kul skämt.
Jag och kändisar går inte ihop.

Vad längtar du till:
Sommaren, grillning och att få höra Raffes skratt ordentligt.
Nu är det bara nån enstaka gång.

Har du bra vänner och äkta vänskap:
Få riktiga riktiga vänner men många vänner som jag värderar högt.

Vad använder du för schampo:
Matrix

Hur gammal är du:
tjugotvå än så länge

Tycker du om någon just nu:
jag älskar ett par stycken faktiskt ;) ni vet

Gröna eller röda äpplen:
Dom grönaste, hårdaste och suraste. Hatar mjöliga!

Gillar du golf:
Nej! Absolut inte minigolf om jag inte vinner förstås.

Vilken tid gick du upp idag:
Har inte gått upp alls!

Har du sovit i din egen säng inatt:
Japp

Har du strumpor på dig nu:
Nope

Är det okej att gråta:
Nej men jag gör det jämnt!

När grät du senast:
Idag när Pernilla åkte ut ur mästerkocken.
Nej jag fäljer inte ens det, känslosant moment helt enkelt.

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Ta med hela familjen till Thailand imorgon, sen tråkiga saker betala av lite bil och hus.. Men x antal tusen skulle det shoppas för, hehe!

Bär du glasögon eller linser:
Nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Nej, men gillart!

Har du piercing:
Nej inte nu längre :(

Vill du gifta dig:
I do

Vill du ha barn:
Såklart har ju redan, men vill ha fler!

Solar du ofta?
Nej, när jag tar mig tid på sommaren. Solarium är det flera år sen.

Är du bra på att laga mat:
När jag vill.

Är du flygrädd:
Jaaaaa, blir värre och värre!

Hur vig är du:
Vig passar inte, jag är bara mindre stel på vissa ställen.

Är du musikalisk:
nej nej!

Vad dricker du helst när du är törstig:
vatten

Vilken är din favoritglass:
Texas pecan nöt

Tror du på ett liv efter döden?
Ja som aska eller jord, men inbillar mig gärna att det gör der ibland.

Tycker du om sushi?
Bara vegitariskt, ris och advokado eller ägg med andra ord.

Vad äter du helst när du ser på film:
Godis

Har du tandläkarskräck?
Absolut inte

Är du morgon- eller kvällsmänniska: inget av det, mitt på dagen människa.

Vilken ögonfärg har du:
Grå, blå

Har du någon gång gråtit dig till sömns:
Ja såklart.

Biter du på naglarna: ibland, men biter på läppen om jag är nervös.

Ångrar du något:
Att jag började med den här skiten. Så nu avslutar jag och går och lägger mig.




Tooodelooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar