måndag 28 mars 2011

Today

Idag vart det en slappdag men tänkte åka in på ett pass senare eftersom jag missar morgondagens mammacore.

För imorgon får vi besök av massa mammor. Trevligt värre :)
Undrar vad vi ska bjuda på bara???
Det blir nog till att handla lite ikväll också..
och så ska jag och svärmor på lägenhetsvisning.. Mycket som ska hinnas "ikväll".

Kanske dags att sätta fart, har kännts i hela kroppen att klockan går fel idag.
Raffe vaknade klockan åtta, det brukar ju vara sju. Så brukar jag se reprisen av bb om jag inte sett det på kvällen.
Men nu var det slut nästan...

JAG KLAGAR INTE!!

Underbart att få sova till åtta :D
Utan nattmatning dessutom,
Peppar peppar på den!!!
Jag tror vi är på väg mit sööööööömn!!!!


tänker på alla som fått smått nu precis.
Det är inte klokt hur man håller på, att man orkar!
Mata varannan timme dag som natt, Ralf tog dessutom en hela jävla timme på sig att äta också..
Upp och byta blöja och försöka få dom att somna om.
I säng själv och sen försöka somna om. Sov kanske 30 min sen var det dags IGEN!
Fy fan, alltså verkligen fyyyyfaaan!
Dag som natt!

Tänk om vi hade vetat det vi vet nu, vad mycket lättare allt hade varit!
Då hade pattarna blivit dumpade långt tidigare.
Jag säger inte att man inte ska amma, men i Ralfs fall skulle vi inte det!!!

Seriöst får rysningar när jag tänker på hur trött jag var...
Tur att dom är värda det griseknoarna och det blir ju bättre.



Tooodelooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar