onsdag 30 mars 2011

Hallå alla därute

Jag anar att det är soligt ute.
Ser en glimt genom gardinen.
Idag kör vi en våga att inte lämna sovrummet (för annat än förnödenheter).

Jag fick feber igår och snorade som faen. Typiskt, hoppas jag inte smittade de andra bara :/
Hade ju ett par mammor+ barn här.. Men ingen feber idag!!

Raffe har vaknat i gång var tjugonde minut i natt. Magknip igen!! Usch stackarn! Han är redan förkyld och hostig dessutom.
Så nu är vi totalt slut båda två.
Så idag ska vi bara mysa i sängen, läsa böcker, sjunga sånger, busa och sova hela dagen.
För det är vi värda :)

Tills pappa/Emil kommer hem och tar hand om oss förstås.
Då ska jag ta en låååång dusch och Raffe ett härligt bad.
Så hoppas vi på en bättre morgondag istället!

Har en del roligheter jag måste bli frisk till nämligen..

Nu ser inte Ralf mig så han tror att han är själv. Då snackar han och övar på alla ljud. Men så fort han märker att jag kommer kniper han igen munnen.
Han pratar ju med oss också men mest när han är själv!
Filmade lite igår när han låg i babygymmet.
Men jag har inget youtubekonto så jag orkar inte lägga upp den

Lite kort från nu istället. Min lilla tjockis. Älskar varje liten millimeter av hans kropp.
Det finns mycket att älska ;)




















Hans fötter som har ett eget liv verkligen.. Men goa är dom!


Tooodelooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar