fredag 18 mars 2011

Feber

Gosegrisen har feber efter vaccineringen igår :(
Han har fått lite alvedon, så den har sjunkit lite.
Hela morgonen har han legat på mitt bröst, helt stilla.
Det har ju inte hänt på ett tag!!
Fick flashback från minibebis tiden, önskar att man hade haft vett att njuta av allt. Men det går så fort och visst njöt jag av bebisgoset men inte tillräckligt :/

Nu njuter vi av gurglande, joller, leenden och att han börjar förstå så mycket.
Längtar faktiskt till om en månad när vi kan få börja med lite smakisar. Alla dessa steg ser man fram emot så mycket :)

Idag blir vi hemma, vi ska göra fotavtryck har jag tänkt :)
Har inte blivit av än, men det passar ju bra idag..

Emelies bf idag också :)
Jisses, kommer ihåg i höstas kändes som en evighet till denna dag och jag trodde inte att det skulle gå så fort från att han föddes.
Nu kom ju han liiite sent så det vart ju precis 3 månader emellan. Så nu gäller det bara att han/hon kikar ut snarast!!!

I helgen ska vi till Emils systeryster i ja vad heter det nu igen. H nånting... Äh stockholm helt enkelt :p
(lantis)
De funderar ju på att bli uppsala bor. Kul med Raffes kusiner nära ju. Eftersom vi lär ju få vänta lite med kussar på min sida..

Lite gosegrisbilder








Älskade lille griseknoen-gosegrisen-älsko-Bebbe-Ralf.

Många namn har vi på ungen ;)


- Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar