torsdag 3 mars 2011

Stars

Här hemma har pappa tapetserat i Ralfs rum. Underbart :D
Tack snälla pappa.
Det blir grönt med stjärnor där inne som sagt.
Den är supergrön egentligen, ser lite dov ut i lampljuset på bilden.
Snart är det bara det roliga kvar, lite lister och skit först, wiiie!!







Idag har vi varit effektiva på förmiddagen och njutit på eftermiddagen. Perfekt kombo!
Körde ett bvc, handla, bauhaus och hämta ut tapetrace och var hemma igen innan tolv.
Bra jobbat :)

Sen vart det lunch och besök av Emelie och Micke och vi myste ute i finvädret. Kaffe och brownie is tha shit, hehe.
Sen kom lillnicke och joina också.

Pappa kom på eftermiddagen och vi började göra lite nyttigheter igen.
Sen hittade även mamma och kristin hit och fick i sig lite mat och hängde lite.
Fullt hus hela dagen helt enkelt, precis som vi vill ha det ;)

Har verkligen återupptäckt att umgås med min familj.
Tappade bort det ett tag, försöker ta igen det nu, kan inte få nog helt enkelt.
Jag ringer mamma säkert varenda dag, haha!
Snart börjar hon nog trycka bort mig, för jag är så jobbig :p
Så mysigt med familjen ju!!!

Imorgon blir det kardiologen på förmiddag och sen lunch hos Farmor Ella.
Kanske hinner med att träffa Tussie också.
Det var ett tag sen nu.
Det beror nog på vad vi får för besked hos läkaren, är så jäkla nervös nu faktiskt. Vill bara få det överstökat. Usch fy fan..



Emelie, Ralf och bästa kompisen lille skutt. Längtar till den riktiga kompisen kommer ut.
Hoppas det blir Ralle och Challe, hihi!!
Eller nej skulle ju vara mysigt med en liten tös också!

Nu kanske jag avslöjade deras namn btw.
Men bara smeknamnet ;)
Ni får slå mig nästa gång!

- Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar