söndag 3 april 2011

Tjuuhuuu

Det blidde ett litet uppehåll, det händer inte ofta.
Skitedesamma!!

I fredas så vart det hemma dag, för att sen dra iväg till staden, grabbarna skulle på isracing och jag skulle få middag av bästa Maria :)
Hon har gjort lyxpizzor, hur gott som helst. Hennes culinariska egenskaper är mer än godkända!!
I vanlig ordning gick munnarna i ett och kvällen fort.
Ralf vägrade sova, kämpade och kämpade, åkte därifrån strax innan tio och han kämpade fortfarande.
Men hann inte ens komma upp ur parkeringsgaraget innan han somna i bilen ;) så liiiite trött var han ändå!!
Skulle hämta upp Emil som inte var helt övertygad om hemgång, eller var nästan övertalad till att stanna kan man säga istället.
Hehe, men han följde med hem iallafall.
Ordet på alla grabbars läppar var nog Jävla surkärring.. Milt sagt!
Grejen var ju att jag skulle iväg på lördagen och shoppa lite.
Inte okej att vara hur bakfull som helst när man umgås med vår älskade son ;)
Eller?

Som sagt i lördags vart det shopping med Mor :)
Det gick inte så bra tyvär..
Allt satt konstigt eller passade inte mig.. Inga fynd med andra ord.. Ett par tröjor och en bh fick bosätta sig här iallafall..
Min garderob behöver verkligen uppdateras med basplagg, skiiiittråkigt att handla!!!

På kvällen vart det middag hos svärmor, trevligt med bjudmat ;)
Precis när vi skulle åka dit, kom både Cissi, Jesper och Micke, Emely, Clara.
Då vart man ju bra sugen på att få en plötslig halsinfektion och stanna hemma.
Men såklart så åkte vi :)

Idag var vi uppe i god tid ( åtta) på maxi strax efter nio, bra jobbat :)
Sen har vi haft svärfar på fikabesök och innan dess hann vi städa, effektiv dag!
Det behövdes :)

Igår så sov jag och Ralf till TIO,
Fast han somnade ju inte förns tio kvällen innan ju.
Men en annan fick ju vääääärldens sovmorgon, tjuuuhuu!

Ikväll blire mys, med pizza (igen) och lite godis till efterrätt.
Har blivit skitduktig med att hålla mig borta :D

Jossan berättade en skitrolig liten kärlekshistoria idag (skypade)..
Hon är en riktig heartbreaker hon ;)
Btw hon kommer hem i slutet på Juni som utbildad PT så alla som behöver hjälp att röra på fläsket (jag) under sommaren kan kontakta henne eller mig :)

Längtar till hon kommer :D






Tooodelooo

1 kommentar:

  1. skivstång är skitkul! då står man bara still och ingen ser om man gör fel ;) dessutom lägger man ju på vikter helt själv o kan varva under passet! prova tycker jag :D
    (jag ska dessutom på intervju för att bli skivstångsledare på friskis så omdu inte vågar dig dit ännu så måste du komma sen om jag blir antagen :D)
    PUSS!

    SvaraRadera