torsdag 26 maj 2011

weirdooo

haha vad ruuligt det vart!

Kom tidigt till mitt Corepass jag skulle på, så jag passade på att skriva lite skit om moralkärringar och principgubbar. Var så inne i min telefon att jag inte tänkte på vad som hände runt omkring..
Utan jag satt där på min matta och skrev.
Kikade upp, tänkte att det var konstigt att bara jag tagit matta.
Äh det är såna där "hårda" jävlar kanske..
Kiakr upp igen och känner inte igen ledaren..
Bläddrar snabbt som faen igenom sommarschemat som jag ryckt åt mig tidigare.

SM kl,17:00..

Spriiiiiiiiiiiiiiing, hatar gympa. fy faen..
Jag tog min matta och gick samtidigt som musiken startade, haha!
Vart några km i gymmet istället, sen åkte jag hem.
Insåg att det inte var corepasset som var flyttat inför sommaren utan jag som var 1 timme för tidig.
Jävla skiiit också!

Så kan det gå när man ska klaga på folk ;)

till exempel på en "tant" som stod och spotta och fräste och skrek längs vägkanten igår.
Hörde in i bilen så högt skrek hon..
MEN KÖR INTE SÅ JÄVLA FORT ERA JÄVLA IDIOTER...
JAG BLIR VANISINNIG!!
Såg hur spottet flög ur käften på henne.

Hon var så grinig att om jag inte hade haft nån hastighetsmätare i bilen hade jag trott att jag körde 130 på 50 sträckan. Men min mätare visade 60!!
Jag erkänner att jag körde för fort, men inte sååå fort.
Förkänade kanske en knytnäve i luften eller nått.
Märker man ens sån stor skillnad på 50 och 60 när man står vid sidan av??
Bromsade dessutom in när jag närmade mig henne (hon börja skrika så fort hon såg bilen)..

Hon var less helt enkelt, lika less som jag är på henne!
Tur att det är min blogg så jag kan få gnälla på henne


Är på uruselt humör ändå, skulle bara ha ett linne, instoppat i ett par höga jeans på lördag.
Linnet är snooortajt och ser förjävligt ut, och jeansen får jag inte igen (max 2 cm ifrån)...
Jävla skit!! Inte hade jag nån nöödplan heller, tur att jag provade skiten idag och inte en timme innan vi skulle dra. fjuu!!
Jävla mage, lös hud som bara hänger i vägen. SKIT!

nu ska jag äta en muffin ;) det är mitt fuckyou till byxorna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar