torsdag 26 maj 2011


Kan inte ladda upp foton förtillfället. Det står:
Failed, some problems when uploading your photos.
Please check your connection.

Nån som haft detta problem??



Hade sjuka drömmar i natt.

Först var jag själv på nån föräldragrej. Alla andra gick i par utom jag. Då kom det två papperslösa fram till mig och skulle ragga. Jag ba; ååånej inte papperslösa.

Deras feja var gjort av mögligt papper bla. ;)

I nästa dröm fick Emil en psykos och visste inte vem jag var. Han trodde det var Frida Marklund som var mamma till Raffe. Raffe såg ut som en hund och Emil tvingade honom snutta på Fridas linne :/
Frida uppskattade inte heller detta scenario, haha stackars kvinna.
Då försökte vi lura med Emil genom att säga att vi skulle köpa blöjor. Men lockade med honom in på avdelning 123 där de papperslösa jobbade, mohaha!!
Så låste vi in honom där :/

Normalt va?

Inte var dag man hänger med Frida. Känner inte ens kvinnan!!
Dom pappperslösa var btw Peter och Vanessa i BB :/
Känner inte dom heller men...

Ska intw berätta om fler drömmar. Då är det väl jag som blir inspärrad på 123an.
Den finns på riktigt ute i Ulleråker bara så att ni vet...


Tooodelooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar