onsdag 18 maj 2011

5 månader

Nu låg man och krysta för fullt för fem månader sen ;)
Snart klipper dom upp skiten ich ut kommer Raffe!!
Underbart med Raffe :D
mindre trevligt med ett vandaliserat underliv.
Har insett att jag ska se ut såhär nu, det blir inte bättre.
Fan också!!

Idag så startade min ängel med ett gallskrik. Tjiiihoo, slog upp min extremt morgonpigga ögon och log hela vägen ut i köket. Där jag dansade i ordning en flaska sjungandes vi ska oa hela natten. (eller?)

Iallafall så slutade inte skriket efter att han ätit utan det blev värre och värre.
Inser att det första skriket inte var skrik utan gnäll bara det att det aldrig brukat bli värre tidigare.
Sen har dagen rullat på.
Feber (38,6)
1177 (flrstoppningen?)
Akuten
Klyx
Feber (39,2)
Magont
Provtagning
Alvedon
Urinprov
Urinvägsinfektion troligtvis
Mera prover
Antibiotika
HEMMA

Jaha, kul va?
Aldrig under hela sin livstid har han grinat som idag.
Fy fan!! Aldrig mer tack!!

Undrar som flundran om det var babysimmet i söndags??
Jaja ingen ide att försöka klandra sig. Det är som det är!!
Läste lite och det finns inga vettiga förklaringar när de är såhär små. Colibakterier helt enkelt.

Raffe har sovit och sovit sen alvedonen. Hoppas på att natten blir lugn och att alla parter får sova :)

Bättre lycka imorgon kanske (!!)





Äldsta bilden på Raffe i phonen :)
Måste vara 2 mån ungefär.
Så liten, smal, känner knappt igen han. Strl 62 är det där kommer jag ihåg.

Nu har karln gjort middag åt mig, kors i taket. Falukorv såklart ;)

Tooodelooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar