lördag 28 maj 2011

Jepp

Ja om det är fyra som ska kommentera blir det defintivt en ändring..

Jag tror man kan bjuda in läsare via mailen på blogspot. Verkar som ett drygt alternativ dock. Men jag orkar inte byta blogg heller och jag bloggar dessutom alltid från iphonen numera.
Nått att greja med imorgon :)

Helt jävla slut är man också.. Min uppladdning inför the night har bjudit på storstädning, tvätt, disk och handling.
Dessutom så började dagen lite weird..
Drömde om bajs, det var bajs överallt i min dröm. Vaknar till och ser Raffe bredvid mig i sängen, grejade med sina fötter som vanligt. Men under honom låg en pöl av bajs. Fyyy faaaan!!
Översvämning från blöjan :/
I våran säng dessutom!!
Jävligt snuskigt.

Så nu har jag tagit mig en kopp kaffe och försöker samla positiv energi.
Snart kommer Emelie hon kanske kan ladda upp mig :)

Hoppas vi ses ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar