tisdag 17 maj 2011

Tisdag

Utnyttjade Sara som vagndragare på Maxi idag. Gick lite fortare må jag säga :)
Thank you!!

Sen vart det "lunch" och fika hos oss.
Jordgubbar mmm, min besatthet.
Räknar kalorier för fullt nu, jävligt jobbigt. Men ska ge det en chans, en ärlig chans också!
500 kvar att äta upp idag, det ska spenderas på choklad, hehe!!
Jag lyckas alltid klämma in den iallafall.

Raffe håller på och "fasar".
Vill absolut inte sova och tycker att det mesta är tråkigt.
Hungrig som tusan, så nu är det svårt med fast föda igen. Börjar grina efter ett par tuggor. Han är föör hungrig det går för låångsamt.
Sover dock som en stock på mornarna som vanligt, det uppskattas :)
Mellan mat och sov tider är han sitt glada jag, tur där!!
Vi som är jäkligt ovana med lång nattningsrutiner sen innan, men nu har vi fått öva på det också.
Tror att det är en vändpunkt faktiskt, för två dagar i rad har han sovit 2 tim i sträck på eftermiddagen och sen vart vaken 2 timmar (minst)...
Får se, det visar sig.
Gosegrisen, vilka personlighets drag som börjar komma fram.
I löv it!!!


Imorn blir det stääd dag och sol hoppas jag på. Skevt, skulle ha städat idag men det sket sig :/
Får sola på eftermiddagen eller nått..

Emelie om du ser det här så är du mer än hjärtligt välkommen ut och sola med mig :) har tänkt att jag skulle ringa hela dagen men har inte kommit för mig än.

Nu blir det dusch och BB.
Har ju tränat idag också!!

Tooodelooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar