tisdag 31 maj 2011

Tisdag idag!!

Oh my, första Juni imorgon och vi har TVÅ studenter att fira, båda är mina kussar..
Tyvär ska det regna imorgon efter lunch, det sög ju. Faen alltså, kul med vagn och allt folk!
Lär ju spenderar lite tid i bilen om det är outhärdligt :/
Hoppas att det spricker upp snabbt igen..
Har ingen aning om vad man ska sätta på sig, Kanske blir min mötesutstyrsel igen ;) mohaha!
Rycker nått imorgon bitti helt enkelt!
Raffe däremot får nog inviga ett par beiga shorts iallafall, övertill återstår att se!

Idag har jag varit hos Emelie och sen hem till hennes Mamma, för att gå vidare upp till Gränby :)
Sjukt mkt folk där uppe, inte kul med vagn och varenda affär är ju så trång.. skärpning!
Gränby som är barnvagnarnas mecka borde tänka på detta..
Ska lägga in det till styrelsen.. Kommer nog sucka och tycka att jag ska vara glad över amningsrummet de bygger nu :/ mycke vill ha mer :D
Snälla Helena bjöd på kulglass också, mmm årets första.
Det är sjukt att det är SOMMAR!

Här på kvällskvisten har vi gett Raffe klyx hemma, FY FAN..
Jag vart ner skiten som vanligt, går inte en vecka utan att jag får bajs på mig.
Man vänjer sig, ingen big deal. Man byter kläder och slänger de gamla i tvätten.
Tidigare så skrubbade man varje liten vrå i evigheter vid dessa incidenter ;)

Jaha, nu har jag en öppen blogg igen. FAN ALLTSÅ.
Man kan inte få allt, på blogg.se är det krångligt att blogga från mobilen och det här med mail vart jätte krångligt för de som inte har ett google konto och alla kanske inte vill starta ett sånt!
Så kör ett öppet konto tills jag hittat en bra lösning. Nån som vet en bra bloggsida där man kan få både och??? PLEASE!!

Nu ska jag engagera mig i DH sen BB..
Förkortningar alltså ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar