söndag 22 maj 2011

Söndag

Godmorgon världen, här kommer jag.

Söndag idag igen, helgen försvann på ett kick.
Vi fick inte nått pyssel gjort igår utan får ägna denna dag till det istället!!
Igår så åkte vi till familjen Jönsson. Emil skulle hjälpa till med lite snickeri och jag kunde vara till lite nytta jag med.
Alltid bra med extra händer :)

Sen vart det middag hos Mor och Far. Fantastiskt gott var det!!
Testade nå nytt, Potatismuffins.
Det ni :) klura ut hur dom ser ut.
Kul alternativ när man vill piffa upp sitt tillbehör.
Sen vart det kladdkaka Frida och Kristin style ;)
Mamma gjorde den men den var anpassad för oss, hehe!!
Smarrigt värre. Synd bara att vi var så mätta efter middagen :p

Helt utmattade och försatta i mat koma rullade vi hem (i Volvon).
Emil gick över till grannen och tog några bärs och jag däckade i sängen.
Raffe sov som en stock och vaknade inte ens när vi lyfte ur honom ur bilen.

Vaknade vi 2 tiden och Emil låg inte bredvid. Vad nu?
Har jag blitt singel eller nått?
Öppnade sovrums dörren och hans snarkningar ekade från gästrummet.
Thank you, för en godnatts sömn :) det behövde jag.
Har brett ut mig helt själv i sängen, det var inte igår kan jag medela!!

Dags att ta tag i planteringen kanske!!

BTW Jossan kommer hem till min födelsedag :) iiiiiiih! Jag längtar!!





Nån som kastar sig efter kameran nu för tiden :)
Vill gärna smaka lite!!


Tooodelooo

1 kommentar: