torsdag 19 maj 2011

Burr

Fy alltså, kallt ute och kallt inne :/ kallt överallt. Ligger med filt i soffan inte blir det varmare för det. Kanske blir sjuk trots allt, kände mig krassligare tidigare i veckan ju.
Raffe ligger och sussar i våran säng. Han sov som vanligt under natten men nu på morgonen har han haft ont stackarn.
Blir ledsen och kollar på mig "hjälp, gör nått då".
Eller jag inbillar mig att han tänker så för jag känner mig otroligt maktlös.
Usch, hoppas medicinen hjälper snabbt.
3 olika mediciner, tillsammans 13 ml att få i honom. Jätte lätt :/

Idag gör vi ingenting. Jag ska städa lite (kanske). Träna ikväll hopas jag på.
Vi får ha en egen sångstund här hemma eftersom vi missar öppis.
Det kommer bli bra det, får lägga massa gosedjur i en ring ;)

Hehe, nej nu knorrar det i griseknoens mage igen.
2 timmar går alldelles för fort!!





Fötterna är upptäckta ordentligt, nu håller han på att klura ut hur han ska få dem till munnen ;)
En stor mage i vägen nämligen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar