tisdag 3 maj 2011

Vilken skitdag

Ont i magen imorse så inåt..
Försökte pallra mig upp och iväg till bvc, men när jag stod och böt blöja forsade tårarna av smärta.
Kändes som kramper eller att jag skulle föda ut Ralfs onda tvilling som gömt sig kvar..
Ringde och avbokade bvc tiden, kämpade fram orden.
Så Lisa stod och sa i andra änden att jag måste in till Ackis och Ralf skrek på min sida.
Måste låtit kaosartat :/

Emil kastade sig hem, van att göra det numera ;)

Ringde min underbara Mamma som alltid ställer upp.
Puss på dig :)
Hon satt nog i bilen en minut senare...

Ringde sjukupplysningen som försökte tvinga mig att ringa 112,
Äääh nejtack! Pinsamt ju!!

På vägen in så började det avta SÅKLART! Kom och gick mer och mer sällan..

Inget självklart från läkaren.
Gissningen var att det var blindtarmen som börjat spöka.
Var tydligen vanligt att den "varnade" några ggr innan det riktiga kalaset. KUUUUL!!!

Jag dööör, så less. Så inåthelvette less...

Checkade ut igen efter lunch.
Gick ju fort iallfal tröstar minimalt. Hoppas på att hans gissning är fel och det var "gaser" eller nått.
Fast kanske inte så vanligt med förhöjd sänka, feber och hög puls då bara :(

Äh slut med snyfteriet. Imorn bkir det nya tag, hoppas på att vara piggare då, så att vi kan träffa Clara och Emely imorn istället :)

Hoppas ni har haft det bättre idag.

Säger det igen, världen skulle gå under utan min Mamma :)



G'natt

1 kommentar:

  1. Ja jävla skitmage, nu vill vi inte veta av nå mer dumheter!! Hoppas det aldrig mer kommer tillbaka! Jaa.. Om du vill, orkar och kan så fråga mamma om ja ville komma och fika hos henne idag. Hon vill träffa raffe :) hehe!! Vi höres av idag! Puss&kram

    SvaraRadera