söndag 22 maj 2011

God kväll

Ja ni, dagarna blir aldrig som man tänkt sig. Inte trodde jag att jag skulle spendera hela dagen i björklinge idag inte. Men där ser man. Trevligt det med :)
Mina stackars blommor har inte dykt ner i jorden av sig själv heller. Jävla skit!!
Imorgon jobbar Emil så då kan jag inte bli med lurad på äventyr!!

Raffe har charmat oss som vanligt! Mirakulös unge det där.
Fattar inte att han kom ut från mig ;) inte kan det va en mixup från sjukan heller. Eller jo det tog ju han en natt dag tre men då tycker jag att jag borde ha reagerat på bytet ;)
Älskad av många!!
Hoppas att han känner det också, tror ni?
Ja det är klart att han gör.

Nu blir det BB och mys med min karl. Man glömmer lätt bort han nu för tiden ;) han halkade ner ett snäpp på prioriterings listan!
Hemskt men sant!!

Pöss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar