torsdag 19 maj 2011

Tjuulenn

Vart tar tiden vägen??
Dagen är snart slut IGEN..

Jag har lyckats städa iallafall, bravisimo till mig ;) eller?
Lyckades med en sak som jag trodde var heeelt omöjlig.
Har ju rostfri kyl och frys, som inte varit lätta att hålla rena från fingeravtryck. Vad jag än tvättat med har det blivit flammigt.
Testat varje medel, trasa och husmorstips men ICKE.
Grannen gav mig ett medel som hon använder i jobbet (för proffesionellt bruk)
Och nu skiner äntligen skiten.
Ser ut som nya!!
Lycklig som få, då dom har fått hela köket att se gros ut, woopwoop!!

Har ni samma problem så kolla extra noga när ni går förbi en städvagn, hehe!!
Äh, har ingen aning om hur man får tag i det.
Glad att jag har en flaska.
Men vänta nu, vad gör jag när den tar slut?
Grannen var noga med att påpeka att det var den enda jag fick. Fan också, nu har jag ju sett hur fina de kan bli :/

Ja, nu har jag lyckats skriva ett inlägg om det också.
Nööörd info!!

Nu har min unge skitit ner sig för fjärde gången idag.
Yippie!! Jag älskar bajs, speciellt i sängen, hans kläder och mina och hans täcke, filt mm.
I lööööv it!!

Jag vet SKITdag!!


Tooodelooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar