måndag 16 maj 2011

Lördags

I lördags så vart det barnakuten på förmiddagen ju. Sen kastade vi oss hem för att hinna göra oss i ordning. När jag var halvägs till Mamma så kom jag på att jag glömt deo, parfym och alla smycken. Just ja mitt matchande läppstift också. Irriterad som faen Blir man då :/

Vi lämnade av Raffe iallafall och fick skjuts av Pappa till Örsa.
Full service hade vi :)
Men det kändes hel konstigt att inte ha honom där. Speciellt eftersom alla andra hade sin kids med.. Men det blir så stökigt att det var lika bra att han fick ha det lugnt hos Mamma!!

Under kvällen kändes det jobbigt då och då. Försökte hålla mig från att ringa hela tiden.
Fast jag visste ju att han hade det bra men man blir kontrollfreak. Hur mkt har han sovit, ätit? Ni vet!
Men så fort de kom och hämta oss så vart jag lugn och nu i efterhand känner jag att jag faktiskt kunde slappna utan att jag märkte det.

Helen hade ju ordnat överraskningsfest för Johan som fyller 30 i veckan.
Han var på dart på dagen och vi var hos dom och väntade. Till slut dök han upp och alla utbrast i ett högljutt "ja må han leva".
Han vart lite rörd tror jag, mållös iallafall, tog ett tag innan det sjönk in att vi var där allihopa..
Mycket nytt och trevligt folk :)
Många härliga barn också!!

Så nu är barnvaktsgrejen bruten iallafall.
Emelie frågade igår om vi skulle gå ut om ett par veckor allihopa.
Får se om det känns okej att ha barnvakt över natten (?)
Visserligen inga nattmatningar men ändå lång tid ju.





Barnens tur att bada i lördags :)
Jag höll mig på land, skulle ju plaska dagen efter!!



Tooodelooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar