tisdag 24 maj 2011

Tisdag

Dagen startade med en snabbstäd, pajbak och sen kom mammagruppen förbi :)
Vi åt och gaggade som vanligt, börjar bli ett inbitet gäng nu!!
Det har varit snurrschema på leksakerna och nattningsteorier, hehe!!

Raffe har blivit jätte mkt bättre ang, mat och sovrutinerna.
Han har visserligen ätit ganska ofta men bara sovit 3 naps idag.
Börjar bli stoooor kille :)

Idag har han varit riktigt kramig, verkligen tagit tag runt halsen och borrat in ansiktet mot mig.
Så mysigt kan jag medela ;)

I övrigt så är jag sur på min karl som inte fattar att jag ska iväg och träna tis och tors. Spelar ingen roll hur många ggr jag sägert. Han bara bokar in "viktiga" saker.
Påminn mig vad man skulle ha karlar till?
Just nu tvivlar jag på deras existensbehov ;)

Imorgon ska vi leka med Grannas/Eiengård klanen igen.
Frågan är bara vad vi ska göra för kul!!
Tips??



Bajbaj!!

2 kommentarer:

  1. Tjatja!
    Självklart är alla kaka upp äten (fast pappa hjälpte faktist till lite grann, inte mycket dock...)
    Det gick super på tävlingen, red på Vicky den där som jag brukar rida på fast den här halt lite då och då haha! :)
    Kramkram!!

    SvaraRadera
  2. Hm har ingen tävling inplanerad just nu för ponnyn har blivit halt, igen.....!
    Men säger till såfort ja verkar få tävla!
    PUSSS <3

    SvaraRadera