lördag 14 maj 2011

Pinkie day


Blogger har inte fungerat på ett tag så jag publicerar nu istället


Dagen har ilat förbi!!
Öppis, kursen och presentletande :)

Kurs var lika värde som jag trodde.. Först berättade hon allt, sen kollade vi på en film om det hon pratat om, sen gick hon igenom med powerpoint också.
Perfekt ;) nu vet vi det!!
De går verkligen in med tanken att deras kunder är hjärndöda när de planerar, ååh ja vi är det.
För lika många frågor fanns det efteråt.
Min fråga var, finns det micro?
Hehe, hjärndött helt enkelt!!

Kom på en annan Jäkligt bra fördel med denna lilla träff, man fick spana in de andra mammorna innan. Ni vet man vill ju inte vara den fetaste ankan i vattnet (kursen heter ankan)..
Men jag låg i lä, puuuuh!!

Shoppingen gick sisådär..
Gick och spana efter klänning till festen.. Hittade såklart ingen :/
Tog mitt förnuft till fånga och kom ihåg att jag heter Frida och jag brukar inte ha klänning på mig, speciellt inte en blommig eller maxi.. Hehe glömde för ett ögonblick!!
Efter det gick det bättre, hittade ett par Tiger jeans och 3 tröjor med Rosa tema. Haha tror jag kompenserade för min okvinnlighet gällande klänningen ;)




Jeansen va på rea, 50% dessutom. Räknas det som fynd?
Isåfall vill jag säga att jag fyndade, för det händer ju aldrig annars.

Presenten blev fel, så får återvända imorgon iallafall, suck och stön!!
Aber aber.. Vad gör man inte för en bal på slottet ;)

Imorgon är det läkarundersökning för LillMR på bvc. Hör väl till 4,5 mån kontrollen som vi missade förra veckan..

Peace V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar