söndag 29 maj 2011

Nu var det gjort

Ja vad ska jag säga :)
Nu har man vart ut första gången på länge och jaaa..ha.

Man glömmer ju så lätt.
Jag var ju ingen krogenmänniska innan. Varför skulle jag blivit det nu?
Jag tror också att jag hade sixpack innan jag fick barn. Äh va?
Massa saker som man inbillar sig ;)

Jag hade supertrevligt med de människor jag hängde med.
Vi åkte först till bj och ja det var desamma. De få ggr jag har haft kul där är när jag varit så påverkad att jag skulle haft roligt själv i en skrubb.
Så vi drog till saluhallen, bättre stämmning och trevligare människor.
På uteserveringen med mina vänner trivs jag bäst helt klart.
Märks tydligt vilka som är ens vänner nu för tiden btw!!

Sen vart det taxi hem till männen :)

Var livrädd hela kvällen för att jag skulle bli bakfull och ja det vart jag ändå. Drack typ 3 cider ;)
Woohoo partyyy!!

Nej men summa summarum.
Jag älskar att umgås med mina vänner.
Men helst en sommarkväll med gott grillat, smarrig efterrätt, kubb eller nå roligt spel, massa vin och deep talk :)
Krogen är överskattat!!

Det var däremot jäkligt nyttigt att bara vara "Frida" en kväll.

Idag är Mors dag!!
Grattis till oss Mammor :)
Ska iväg på babysim sen ska vi äta mat hos Mamma!! Världens bästa dessutom!!

Pöss på er! Ni är bäst!

2 kommentarer:

  1. Skulle ni på möte eller på krogen?...

    SvaraRadera
  2. Jepp vi skrattade åt oss själva när jag drog på mig kavajen
    Som jacka innan vi åkte. Defintivt möte ;)

    Glad att du kommenterade som "anonym" får mitt beslut att kännas helt rätt
    angående lösenord.

    Tack och godnatt :)

    SvaraRadera