onsdag 11 maj 2011

Mitt i veckan

Veckorna går sjukt fort nu.
Torsdag imorn, sen poff helg IGEN!! Lite långsammare får det gärna gå, hänger inte med!!

Idag så vart det picknick i det gröna med mammorna..
Ostrukterade jag fick varken med mig lunch eller filt. Stannade och köpte en sallad på vägen och snodde ett hörn av de andra.
Typiskt 80-talist tänkte de säkert, lever på andra ;)
Ja, jag är "snäppet" yngre än de andra.

Tog så fina bilder måste jag säga. Edvin och Ralf hade ett Moment, höll handen och allt.
Så fiina och Anton hade kartat på sig ordentligt sen sist, va ett tag sen vi såg honom..
Men jag frågade inte om jag fick lägga upp dem så jag törs inte :/
Diskuterbart ämne ni vet!!

Sen hann jag med att handla parasoll till vagnen, småhandlat och städat OCH lagat en snitsig hamburgertallrik med fetaost touch genom hela :)
Mmmm, synd bara att jag var så hungrig och blodsockret så lågt att jag inte hann njuta av den.
(stor suck!)

Imorgon ska vi i vanlig ordning Sjuuuuunga, lala stoooor våg liiiten våg bla..
Sen blir det Babysim Teorikurs, känns helt värdelöst. Fruktansvärt värdelöst. Oh,
Har en kamp mot dessa tråååkiga kurser.
Ja eller vad vet jag den kanske är skitkul men det verkar ju föga troligt. Finns det nån introduktionskurs som inte är självklar och långtråkig.
Gissar på vad de kommer säga, badvett, bakgrundsfakta om babysim, vad vi kan förvänta oss av kursen och dess innehåll, vilka gemensamma mål vi ska ha, prata om fortsättningskurserna. Ja ni vet, jadijadi!
Jävlar om man inte får kaffe ;)

Sen ska jag skicka hem maken och barnet åka och leta en lördagsoutfit och present till lördagens surprise :))))))



Puuuuuuuuss och goooodnatt!!


Tooodelooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar