fredag 20 maj 2011

Mors Mors

Raffe the Rocker somnade om precis så en annan ska väl upp och äta lite frulle i lugn och ro!!

Ligger och funderar på om jag ska göra något idag eller inte?
Raffe verkar inte vara påverkad alls idag. Skulle vilja köpa ett parasoll, krukor och blommor. Så att jag har lite att pyssla med i helgen.
Får väll se hur han verkar när han vaknar igen..

Annars verkar det bli en lugn, thank god för det!!
Det behövde vi, vi ska bara pyssla och dona hemma. Eller?
Gubben har säkert lovat hundra saker bara för det!!
Har i bakhuvudet om nått staketbygge ;)

Är alla blommor redo att planteras ute nu?
Är det fortfarande risk för frost?
Har nullkoll!!
Skulle vilja att det fanns ett ställe med massa fina billiga krukor på.
Vill ju ha så många, kul att spendera tusenlappar på krukor? Äh not!!
But a housewife got do what a housewife got to do!!
Haha...kuuuuul!

Har ett smarrigt paket som väntar i flogsta också.
Med Raffes saker, har inte kunnat hämta det än.
Det är så stort att det krävs lite administration ;)

Nej upp och hoppa era lata finnjävlar. Vi är inte här för att sova, vi är här för att kriga.
Neeeeeeeeeeeej!!
Jag orkar inte mer, vill inte vara kvar. Jag längtar efter er min kära mor och far..


Sjuk låt att få på huvet!!
Helt plötsligt dyker alla Markoolios dängor upp!!


Nej nu kööör vi!!

1 kommentar:

  1. Haha nu gjorde du så ja me fick markoolio på hjärnan! Kul att plantera blommor:) Vill ja me göra! men det lär ju drööja tills vi är där:S Ha en kanon helg!:) kraam

    SvaraRadera