torsdag 5 maj 2011

Torsdag

Idag har vi varit på öppis, det vanliga torsdags görat :)

Sen vart vi bjudna på mat av Helen och Johan. Taaaack snälla!! Mucho god mat!!
Jag mådde tyvär illa igen, usch jävlamagjävel...
Johan frågade om jag var gravid?
Jag skrattade bort det först, sen kom paniken!! Har ju p-ring så 98% talade mot det men demonen i hjärnan hade börja spöka redan. Tvingade in Emil till apoteket, annars hade jag inte kunnat somnat, haha!!
Sååååklaaaart inte gravid!!
Hjärnspöken alltså, lovar att jag började känna alla symtom på det efter jag kom på tanken.
Såg Ralfs första år passera med en stooor gravidmage och trött och hängig mamma. Ett småsyskon strax efter han fyllt ett.. Nej fokus på vårt första mirakel ett par år till tack!!

Älskar när han sover i vår säng och man vaknar upp och han ligger och snusar bredvid.

Sen vaknar han och skriker rätt ut och man måste ta av sig täcket och det blir kallt som fan..
Buuuurr!!
Aldrig har väl mikron gått så långsamt som då ;)
Man vill bara gosa ner sig igen!!





Godnatt min skatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar