onsdag 8 februari 2012

Tut tut










Testade denna på maxi idag, det var kul tyckte Ralf.
I tio minuter ;)

Tur att vi inte skulle handla så mkt, det hade blivit katastrof.

När vi skulle lämna tillbaka vagnen ställde jag ner Ralf på golvet för att ta på mig jackan.
Therese som var med sa något och sen när böjer mig ner och ska ta upp Ralf igen. Så var det ingen där.. Han hade springit iväg 10 meter bort mot lekrummet.

Fick en liten uppenbarelse.
En ny period i mitt liv börjar nu, springa och jaga barnfasen..

Som ni förstår går han ganska bra nu. Ser så gullig ut när han vandrar omkring.
Liten minimänniska :)

-Från min iphone!!

1 kommentar:

  1. Haha! Ja alla faser har ju sin "charm";) men det är så himla sött när så små tultar om kring i små skor! Kul att det har släppt med gåendet för Ralf. Lättare ju att ställa dem när man måste göra nått annat, man vill ju inte direkt ha dem krypande på golvet när man är tex på Ica maxi...

    Så det blir jobb på Dalby imorgon nu då:) Vem ska du gå dubbelt med? Finns en del gnäll kärringar på över våningen men det lär du märka:) Fast dom finns ju mer eller mindre på alla arbetsplatser... Man får lära dig var avstängnings knappen sitter:)

    SvaraRadera