tisdag 21 februari 2012

Noo

I natt fick både jag och Ralf feber :/ jag låg i sängen till efter två idag. Helt slut, frös och svettades om vart annat. Ralf däremot har varit lite piggare idag.
Emil har iaf varit hemme och tagit hand om oss..
Jag kan säga att omvårdnad inte är hans starka sida. Han blev irriterad redan när jag sa att han måste vara hemma idag.
Hmm, hur råder man bot på sånt?

Han skulle behöva jobba på dalbyhemmet en vecka så han förstår vad ta hand om en annan människa fakiskt innebär.

Nej nu är jag taskig, men jag saknar min mamma och pappa när jag är sjuk och vill bli ompysslad. Man kanske jämför för mkt med hur det var när man var liten :)
Emil har ju lagt all energi på Ralf idag med all rätt..

Det enda som märks på Ralf är att han har sovit väldigt länge idag. Och ramlat mkt, vinglat omkring och snubblat på allt..

Jaja, Emil är och handlar.
Jag har beställt pizza och semla.
Ett skämt med tanke på att det enda jag fått i mig idag är en kopp te, men försöka duger :)

Hejhopp!!




-Från min iphone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar