onsdag 22 februari 2012

?

Sitter fortfarande i sängen idag också. När alvedonen gick ur i natt mådde jag skit.
Fast hade bara en feber på 38,5.
Jag som sa senast i söndags att jag inte brukade känna av feber under 38 och nu denna reaktion på en halv grad till.
Ont i kroppen, men är inte förkyld, har inte ont halsen eller något sånt. Huvudvärk till och från, lite märkligt tycker jag :/
Vet ni??
Kan det vara nån typ av influensa?

Feber är ju ett symptom på att kroppen är sjuk och inte en sjukdom.

Jaja, lilla claes bertil sov hela natten inatt så han verkar ju må bättre. Vi får se, ska testa en annan taktik idag. Upp och hoppa och glöm gnället..
Ser om man får bota för den ikväll :/

Har ju kvar min semla i kylen också, mmmm!!
Kanske till frukost ;)
Är man sjuk så är man!!

Jag vill åka till Ikea, fixa klart håret, småhandla lite..
Hehe, tror ni det går?
Ser ni mig så håll er undan kan inte lova att humöret är på topp.
Smittorisken vetta fan på denna icke registrerade sjukdom..

Hejpån!!



-Från min iphone!!

1 kommentar:

  1. Huuuur många som helst här nere i Halmstad som "bara" haft feber och inget annat i några dagar.. Jätteskumt!! Försök att inte ta alvedon om det går, så kroppen får jobba ifred :/ sämsta tipset, jag vet...
    Puss och krya på dig nu!!

    SvaraRadera