lördag 11 februari 2012

Girls


Igår vart det lunch med Jossan och Linda som sagt :)
Vi flydde kylan och drog upp på gränby. Behövde en ny vinterjacka till Ralf då hans var alldelles för liten strl. 74 :/
Trodde länge att jag skulle klara mig med den eftersom der inte var så kallt och om vi är ute en längre tid åker ju overallen på.
Men nej, senaste veckan har det verkligen behövts en ny vinterjacka. Kikade runt lite på rean och fick tag i en på polarn för mer än halva priset bort..
Fantastiskt, är ju bra andra hands värde i dom så hoppas att den ska vara bra :)

Efter en runda på gränby vart det hem till Sara och vi bombarderade där kan man säga ;) hon hade redan lunch gäster och lägenheten full. Men det är ju mysigt. Rebecka var där med Almis så Ralf hade en lekkompis, eller en partner in crime kanske.
Inga barnlås på köks skåpen betyder bara en sak i min sons värld.. Nu är det fest :D

Vart kvar hela kvällen med tjejerna. Emil och Ralf hade mys självs hemma.
Vi spelade spel och spårade ur ett antal ggr..
Ticket to ride, får bra betyg av mig :)

Nu har gubben gjort lunch. Hejhopp!!


Ps..
Förvara inte en flaska mousserande i bilen när det är såhär kallt :(






-Från min iphone!!

1 kommentar:

  1. Men Frida då ;-) ( om det är någon tröst så skulle ja kunnat gjort samma sak själv ;-) kram

    SvaraRadera