tisdag 14 februari 2012

Hjärta

Idag är det hjärtan i luften så att säga :)
Fick en ros av Emil, jag tvingade honom. Kände att jag behövde en idag. Annars brukar vi inte fira denna något töntiga dag enligt mig. Men idag är jag helt slut..
Hemma med lillterror igår, iväg och jobba kväll. Ralf ville inte sova i natt, eftersom Emil skulle upp och jobba föll det på mig :/
Sen upp först vid fem i morse, med lite välling fick jag ongen kvar i sängen en timme till.
Åkte iväg till öppna för att han skulle få leka järnet ett tag..
Men det var ett jävla liv där idag och jag på ett bittert humör..
Fräste och svor mest :/

Ska lägga mig tiiiidigt ikväll. För imorgon bitti blir det jobb igen.
Fjuu.. Det är faktiskt jobbigt att hitta energi till jobbandet just nu.
Nytt jobb kräver ju det lilla exta också..

Längtar ännu mer efter sovmorgon nu kan jag meddela.
Måste ladda om batterierna..
Känns som jag bara hann upp till 20% i natt och det börjar varna redan vid nio på morgonen att energin tar slut ;) skadad!!

Nu ska vi försöka få till en mysig middag och kanske ett glas rött till..




-Från min iphone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar