lördag 25 februari 2012

H.mop.d

Helgens mamma och pappa dag.

Töönt!!

Vi var på löplabbet på fm..
Mamma skulle ha nya pjucks..
De flesta modeller görs ju bara i en färg numera upptäckte vi.
Mamma fick springa på bandet och de kikade ut en perfekt sko till henne..
Min mamma är så anti rosa man kan bli. Det får inte finnas en rosa rand på hennes träningskläder..
Det här blev hennes skomatchning, fanns i ett utförande..




Hennes fötter måste vara shizofrena eller aldrig någonsin kommunicerat med hjärnan :)

Hehehe. Askuuuul!!

Bor du i hagby och ser något neonrosa svisha förbi någon gång mellan 06.00-09.00, det är morsan det :)




Jag och Emil ligger på soffan och pillar navelludd..
Blir tidigt ikväll..

Micke och Emelie var ju här på räkfrossa igår. Räkor fanns ju, frossan saknades.
Får en klump i halsen när jag ska äta räkan jag precis lemlästat..
Varför har dom skithålet på ryggen?
Dessutom så var det romsäsong, ännu värre :/






Iaf det blev sent i fredags, måste sova ikapp det i natt..





-Från min iphone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar