torsdag 16 februari 2012

Till salu

Har precis sålt min älskade gungstol på blocket för 850 spänn. Varför?
Nej jag vet inte. Det var en impulstanke som gick i verket.
Nu är det gjort iaf..

Niklas har gungis hemma som jag tänker sno om jag får abstinens efter den..

Köpte min för 300 spänn för 1,5 år sen. Sen träffade jag på henne som jag köpte stolen av och hon hade fått reda på i efterhand att det var en Nässjö stol.

Har tagit reda på mer om den på senaste.

Grandessa "Nesto" nässjö stolfabrik 1962.
Designad av Lena larsson (känd)
Och säljs på bukowskis för 1500 spänn ungefär.

Min är orginalfärg men lite sliten och glappar aningens i gungningen. Inte helt perfekt men 850 spänn, varför inte!!

Bye bye gungis






Faen jag tror jag ångrar mig :/



-Från min iphone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar