fredag 10 februari 2012

Hemligt...

Efter min annons på facet igår fick jag en inbjudan till Sara med en hemlig gäst :)

Fick sen ett sms av LINDA..
Hehe, trodde det var ett skämt eller att jag blandat ihop telefon numrena. Dubbelkollade att det inte var någon annan Linda.
Men nääj, hon var tydligen i stan på visit. Hon verkar ha gjort mkt planer uppe i sälen eftersom hon fortsätter hyra ut lägenheten :O
Vet inte om fjäll luften var så bra för henne ;)

Jaja, dagens planer blir en lunch med Linda och Jossan sen tjejmys hos Sara :)
Amen hur bra blev inte de liksom!!


Kolla på min sons nya blåtira..
När han blir trött på kvällen så ramlar nå otroligt :/









Snyggve!!

-Från min iphone!!

1 kommentar:

  1. Haha men sötgöte! Känns som om det kommer bli en del blåtiror framöver! :) ad härligt att det gick bra igår!! :))

    SvaraRadera