söndag 5 februari 2012

Gårdagen

Först femkamp..

Skytte...




Puttning




Longdrive (?)



Blåsrör och en otroligt testosteron fylld DRAGKAMP..
Helt galet.. Hade ett nära döden tillfälle i dragkampen då jag ramlade och trodde jag skulle få alla över mig, haha..
Skrek som galning!!

Jag var kvällen mingelfotograf



























































Fick bara till en extremt suddig bild på mig och älsklingen!!
Typiskt!!


Sen vart det middag..

Gravlaxcheescake på kavring botten med en lätt ruccolasallad.

Gårdgris med idahopotatis med rödvinsky och tryffelbearnaise.

Daimpannacotta med rårörda hallon.

Sen var vi sjuuuukt mätta kan jag meddela :))












Linslusarna






En super bra kväll med alla på bra humör :) skönt!!

Men nu måste Vi leva på minimum resten av månaden.
Blä men sant!! Har sagt att vi ska sälja av lite saker här hemma länge. Känns som den här månaden är den rätta att ta tag i det då ;)


Ögonen går i kors och jag sluddrar av trötthet (sov 5-9) så ska jag envisas med att se klart wallanders helvettet!! Typiskt!!

Från min iphone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar