onsdag 22 februari 2012

Bikt

Jag är ganska blåögd och godtrogen och vill gärna ge människor en chans eller två för mkt. Vill gärna att alla ska gilla mig också av någon konstig anledning, har otroligt svårt när kag märker att jag inte klickar med någon och försöker göra allt för att vända detta.
Även fast jag i efterhand skäms över att jag spelat allanballan.

Kan bli väldigt egocentrisk och prata mkt om själv, oftast för att jag vill visa att jag öppnar mig och vill ha samma sak tillbaka (överananlyserat)
Även de flesta av mina närmaste vänner kan bekräfta att jag pratar en eller två meningar för mkt om mitt eget liv ;)

Även om jag kan låta hård och elak så är det med glimten i ögat här i bloggen. Speciellt mot min karl, detta får ju han höra i verkligheten också, även om han inte läser min blogg så berättar jag eller så har vi haft en konversation om detta tidigare.

Men ska lära mig att bita mig i tungan oftare då jag är en liten pladderapa.
En del saker förvrängs och låter jätte elaka när de återberättas i andras munnar medan jag har sagt det med glimten i ögat.


Kanske dags att inse att man inte klickar med alla. Att vissa människor inte vill ens bästa.
Att de gottar sig i andras ohälsa och sprider det vidare på ett taskigt sätt.

Jag är redo att lära mig denna läxa nu, äntligen.
Den största anledningen är Ralf.
Omänskligt att skratta och prata om andras barn.

Tack för den bikten!!

Om det är nu är någon som tar åt sig eller känner sig träffad så ska ni veta att jag inte är det minsta arg. Jag vänder bara blad och ska börja med en förändring hos mig själv, kanske ni kan göra detsamma?


-Från min iphone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar