tisdag 7 februari 2012

Pannkaka

Idag vaknade både jag och Ralf på fel sida. Han har varit så arg och sur hela dagen och jag därefter.
Ajaj, nej,NEJ, fy, Ralf, sluta, du får inte nypas, näääääj..
Det var dagens ramsa!!

I huvudet så sa jag..
Men din lilla skitunge, nu får du fan ta och ge dig.

Vi drog till öppnis i hopp om att de skulle roa herr minitapper.
Jo det gjorde det ju..
Fanns ju tio andra barn att bråka med där, inte bara mamma ;)

Nej så illa var det inte men önskar att han ville lyssna lite mer dagar som denna..

Efter en tupplur var vi lite glada en stund och ställde oss och gjorde pannkakor till mellis..















Jag åkte och tränade en sväng när Emil kom hem, det var väl bra iaf??

Näää nu ska jag lägga mig i tid idag. Är så förbannat trött..

Reminder:
ring vårdcentralen imorgon.

-Från min iphone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar