söndag 19 februari 2012

Amen tja

Dött som i graven (för tidigt för att skämta om whitney?) var det här.
Det är för att jag är sååå jävla döödstrött..

Jobb fredagkväll, hem och sova.
Dålig natt, upp med bubben (Ralf) vid 6 snåret.. Fullt Ös och hus hela dagen.. Två glas vin hos A-K på kvällen. Hem, decka vid tolv, Ralf börja knorra vid tre och vid fem fick han välling, han somnade om vid sex och jag fick gå upp och jobba :O
Mersade jobb idag, ett skämt, ögonen i kors och hjärna i slajm
Men hjärtat på rätt ställe!!
Ladda om för att åka hem och leka med bubben. Fullt hus fortfarande, och vidare till mamma och pappa för middag.
Hem, wallander och nu är det paus och jag tar mig tid att blogga!!




Clarisen tog kort på sig själv igår.

Kul helg?? Njae!!
Men Emil tyckte att det hade varit en bra helg.
JA, han sa så..
"Vilken bra helg det har varit"
Tänkte att nu ska han väl retas och ska vara lite ironisk.
Hans förklaring...

En bra EKONOMISK helg..
Jag har tjänat pengar inte förbrukat dom, svärmor har serverat käk, han har fått mecka hela helgen på nån annans bil.

Denna helg för långt ifrån en ultimat helg för mig. Hur vart vi tillsammans nu igen?

Snåljåps helg minsan!! Pyttsan!!





Jaja, håller på att bearbetar mina fantastiska föräldrar, hehe!
En liten resa till SOLEN skulle ju inte vara helt fel!! Har fått tips om att detta kan funka ;)
Måste bara lära Ralf säga,
"snälla Morfar" först..
Wish me luck!!


Hejhopp, nu blir det walle igen.


-Från min iphone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar