torsdag 9 februari 2012

Alive

Tjuuhuu, lever efter en låång dag :)

Ralf ville såklart inte sova i natt bara för att jag skulle upp :/
Gnällde och va hungrig flera ggr.
Men vi steg upp vid halv sju och jag lyckades äta frukost med familjen innan jag stack iväg :)
Mysigt att börja halv åtta och inte behöva åka 30 min innan man börjar :)




Jobbandet gick bra, jag lever :)
Känns bra och ska jobba kväll på måndag nästa gång!!
Svårt att gå dubbelt tycker jag.
Jag har behovet av att fylla en funktion inte vara överflödig.
Men jag tror jag lyckades vara till nån hjälp iaf!!

Jaja, nu är jag sugen på en kul lekdejt imorgon.. Känns som jag vill njuta av bara vara hemma medan jag kan!!
Har lagt ut en annons på facet får se om någon nappar ;)

Hejhopp, gummisnopp!!

-Från min iphone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar