söndag 28 augusti 2011

Vilodag

Tog sovmorgon eller "sovmorgon".
Gick upp 6 och gjorde käk till Ralf. Vi somna om vid sju. Ralf vakna vid 8 och jag skickade upp gubben och sov vidare. Det är "sovmorgon"!!

Idag var det västeråkerdagen :)
Så vi var dit och käkade korv och handlade lite grönisar till kvällen.
De säljer allt möjligt som är producerat i västeråker..
Och lite fiskdamm för de små.

Sen följde Emelie och Micke med hem för lite fika.
Började greja lite i Ralfies rum.
Han har sovit middag därinne också.
Han överlevde och jag med ;)

Ska visa mina loppisfynd också!!

Söta och färgglada

Krokar att hänga kläder på

Dessa funderar jag på att hänga upp i hallen och hänga ytterkläder på.
Om inte så hittar de garanterat sin plats i Ralfies rum!!

Detta är inte ett loppisfynd utan den fyndade jag på gränbyinvigningen.
Älskar ju rutiga skjortor.
Denna är från name it.



Min gosegris har lite magtjorvel ikväll. Inte kul, faktiskt längesen sist!

Imorgon blir det hjärtis och Ikea :)

See ya!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar