lördag 27 augusti 2011

Sommar lördag

Hej och hå!!

Idag vart det loppis på fm.
Fyndade lite som vanligt.
Det mest otippade vart en flytväst till Ralf. Haha, perfekt till nästa sommar :) annars vart det leksaker och lite inredning till Ralfis rum som är veckans uppdrag!!

Så varmt på loppisen kan jag meddela. Jeans och skinn converse var ju ej att rekomendera idag ;)

Sen vart det hem till mamma och fika lite. Rotade fram ännu mer leksaker på vinden och gjorde rent dom. Så imorgon ska jag sortera bland Ralfs saker.
Så svårt att avgöra vad man ska sälja eller Spara (tillnästa?).
Vart ska man förvara allt det de närmaste åren liksom!!


Hur gör ni eller har gjort?

Sen for vi hem igen på eftermiddagen för då hade vi Ralfs Farmor och hennes syster här på besök och vi fikade lite till.
Fikadag!!

Sen har jag och Emil haft myskväll på sofflocket.
Vi snorar och snorar här hemma Allihopa! Drygt som fan!
Ralf vaknar mitt i nätterna och är helt igen täppt. Stackars lillfisen!!

Imorgon får vi se vad dagen bjuder på. Vi får se....

Min Gla skit :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar