fredag 19 augusti 2011

Blö

Har varit hos Mamma och Pappa på middag. Pappa gjorde hälleflundra som de fångat i Norge..
De fick en 129 kg tung hälleflundra.
215 cm lång!!

Helt sjukt!!
Måste slänga upp en bild bara för att..

Det var min farbror Håkan som fick den på kroken men som ni förstår kämpade allihopa en hel eftermiddag :) den har jag ätit ikväll!!
Väldigt väldigt gott!!

Ralf har gått crazy hos mormor..
Så trött och körde verkligen på fullt ös för att inte somna. Han deckade direkt i bilen på vägen hem!
Somnade om direkt när jag bar in honom i sängen :)
Finger crossed!!

Var på bra humör när jag åkte från dom. De försvann på en gång när jag stängde av bilen hemma och ser att mina byxor som jag hade hängt ut på tork. Ligger smacksura på trallen framför huset. Då var de nästan torra när jag åkte.
Det värsta var att jag vet att Emil har passerat dom ett par ggr under kvällen.
Öppnar dörren och börjar skrika direkt. Men vafan ska jag göra?
Kunde inte kontrollera mig..
Hans försvar var att inte såg dom..
Äh dom hängde precis där man går..
Så jäääävla taskigt!!

Hade enkom tvättat dom för att jag skulle ha på mig dom när jag åkte i natt. Har inget annat rent nu. eller såklart jag har men inget jag ville ha.
OCH NEJ vi har ingen torktumlare.

Skit taskigt av han tycker jag.
Usch, så nu är jag skitgrinig!!
Och förbannad.
Skulle aldrig göra så mot honom om jag gick förbi ett par byxor som hängde ute om det börjat dugga.
Speciellt inte om jag vet att han ska åka bort samma natt..
Blir surare och surare när jag tänker på det. Så nu kopplar vi bort det..

Nu ska jag in duschen och gå och sova. Ska upp vid strax innan fyra..
Huvvaligen!!!!

1 kommentar:

  1. Med all rätt att du blir sur!! Skäms på han! Hoppas du får en mysig helg trots allt.

    SvaraRadera