onsdag 31 augusti 2011

Busy

Sitter och fyndar på tradera :)

Jävlar vad jag har "fyndat" på den senaste tiden ;)

Jag och Ralf somnade på soffan när vi kom hem. Helt slut båda två!!
Inga mer sjukhusbesök inbokade.
Aaaah, frihet!!
Operation senare i höst men det tar vi då!!

Ralf sov ju hela natten i sin säng i sitt rum. Men jag fick gå in typ 7ggr och ge honom nappen och bädda om honom. Han somnade om direkt igen!

Men inte jag, låg och vände och vred hela natten. Insåg att jag inte kunde stänga dörren helt :O
Jag som ser spöken/yxmördare och allt möjligt i dörrspringan när det står öppet!! Hjälp!!
Hehe, ska nog vänja mig vid det också. Kanske byta plats med Emil eftersom jag sover närmast dörren nu. Fast vill inte ligga på fönstersidan heller (Emils) lika läskigt där!!

Jag vet, tönt!!

Imorn blir det öppis och lite gränby innan med Emelia och Clara :)

Hej så länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar