lördag 6 augusti 2011

Mustasch

Så jääkla bra konsert igår..
Har en signerad T hemma nu ;)
Thank you ERIK som bitchade sig fram och fixade tishas åt brudarna!!


As bra kväll, fast när klockan närmade sig ett, halv två var jag döööd.
Längtade efter att få sova :)

Vi drog ju till Flurran efter konserten och mötte upp resten. Jag som nojjade över att inte komma in, så frågade de inte ens om leg
(bra eller dåligt? Vill ej veta ;)

Sen hem till svärmor där Ralf låg och snusade sött.. Hade gått jätte bra :)
Jag löft över honom bredvid mig på morgon kvisten och när han vakna vart han överlycklig när han såg oss. Var nog måttlig förvirrad när vi gick igår kväll. Plutten!


Idag gick vi ner och fikade på fågelsången och gick genom botaniska hem.
Där höll två bröllopspar på att bli fotade, så vackra!! Avis!

Sen har vi slöat hos svärmor, ätit god lunch och sovit middag bla.
Hela familjen deckade tillsammans en timme på eftermiddagen.

Nu sover Ralfie hemma och jag har laddat snask inför myskväll. Emil skulle köpa pizza medan jag la R MEN han började snickra???
Karlar alltså :p

Ska styra upp detta nu!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar