onsdag 24 augusti 2011

Helvette

Att vi har sånt jäääävla oflyt :/
Fan så less jag blir..

De ringde från nuklearmedicin där vi var igår och röntga.
Vi måste göra om hela skiten..
Gaaaaaaaaaah!!

De hade inte räknat med att Ralf gick på vätskedrivande så han kissade ut nästan all isotop innan de han röntga honom..

Så nästa onsdag kör vi igen..
8.30 dagvård- sätta emla plåster
Vänta...
9.30 dagvård- sätta nål
10.00 nuklear- spruta in isotopen
12.00-13.00 magnetröntgen- ligga prickstilla i 8x3 minuter..

Ja men det var ju en perfekt dag eller? Kände ju sån lust efter att få återuppleva den!!

Upprepar.. Såå jäääävla less!!

Vi har varit på bvc idag, och hjärtis på måndag. halleluja akademiska du är mitt andra hem :/

Skulle ta tag i mitt hem nu, känns fruktansvärt oviktigt/ovärt just nu.

Till råga på det så är Ralf lite förkyld och har vaknat minst 75 ggr i natt för att somna om i min famn. Pigg?
Men nu märks det ingenting. Konstigt!!

Pigga upp mig Snälla!!!!

2 kommentarer:

  1. Men fy vilket oflyt Frida.. :/ imorrn leker vi ;)

    SvaraRadera
  2. KRAM! Tycker så himla synd om er, nu får det bannimig vara nog. Tänker på er!

    SvaraRadera