fredag 12 augusti 2011

Turist

Idag har vi turistat i Uppsala.
Lunch i stadsparken och promenerat runt i hela staden. Mysig dag :)
Hela tjejligan nästan, till och med Kristin.. Fantastiskt kul!!!

Mellis paus i botaniska :)
Väldigt seriös Mamma, hehe!!
Påminner mig om Kristin på något konstigt vis.

En till uber seriös ;)



Så nu har jag värk både här och där efter all gång. Min kropp alltså, den skriker efter kärlek. Lite omvårdnad, träning och löv..
Måste måste...

Ralf har skött sig föträffligt bra idag, enstaka pip bara. Hoppas att den trenden fortsätter och att det andra är över. Han är fortfarande mammug men inte alls lika som igår..

Han sov väldigt bra i natt också.
Vi tog faktiskt sovmorgon till åtta ;)
Men han sov mellan oss..
Mysigt men trångt!
Vi har ju bara en 160 säng också och min karl tar upp 100 av dom bara han lägger sig..
Jag och Ralf gosar på 60, inte undra på att jag är stel..

Nyvakna!
Ralf fick flaska i sängen så låg vi kvar och mös en stund.
Det är en bra start på dagen.



Nu blir det non stop och tv..
Och en garanterat tidig kväll :)

1 kommentar:

  1. Haha söt mamma var på den bilden! med tanke på att hon såg ut som mig liksom!!

    SvaraRadera