tisdag 2 augusti 2011

Ungmö (heter det så)

Jag har inte ungkarls kväll utan ungmö.. Eller vad det heter?

Det inkluderar ingen pizza utan smörgås, te och choklad.
Lyx att äta mackor till middag, älskart!
Skulle kunna leva på det ;)
Men det går ju tyvär inte!!
Karln min är och hänger med sina vänner. Officiell grabbkväll, tycker dock att de träffas var och varannan dag oplanert :s
Menmen jag är int bitter (än)..


Idag har vi hängt i wik hela dagen, vart ett dopp på eftermiddagen också.
Faktiskt skönt i vattnet nu.

Ralf fick bada när han kom hem, inte så överförtjust i det kalla vattnet.
Men ska åka till en mindre sjö imorgon tror jag så han kanske vill bada om vattnet är ett par grader varmare :)
Då ska vi ha med badkrukan till Pappa han har också!

Tena, Ramsjön eller Alsta?


Allt på en gång




Nej ska man ta sig tid till lite egenvård nu när man ändå är själv.
Ralf somnade tidigt ikväll!!
Skulle behöva göra en liten sanering och uppdatering av mig själv ;)

Hoppas ni har en mysig tisdagskväll :)
För det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar