söndag 21 augusti 2011

Sunday

Morsning!!

Jag och Mamma har kört varsin bil hem från Halmstad idag.
Så lite mör kroppen och seg huvudet :/ bra väg fram till Norrköping sen vart det tradigt på 55an..

När vi kom till Enköping ville jag trampa gasen i botten för då längtade jag hem till min sötisar :)
Fick en tveksam blick av Ralf när han först såg mig. Sen kramades vi länge!! Älskade unge!!

Några kryptag har jag inte sett.
Varje gång jag har satt ner han på golvet har han mest gnällt och velat komma upp i famnen.
Fast nu på kvällen började det släppa.. Imorgon är det nog min tur att se.. Spännande!

Vänt på dygnet har de hunnit gjort iaf.
Ralf tog sin andra powernap vid fem och vaknade halv åtta :o
När kommer han somna tror ni?
Vi myser i soffan alla tre iaf och ska glo på wallander..

Imorgon blir det dejt med några morsor. Gillas!!

Trevlig söndag kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar