tisdag 9 augusti 2011

Bad Kharma

Vilket skit, skulle vara superduper effektiv idag. Strax efter åtta satt vi i bilen på väg till Maxi, Ralf och Jag.
Han somnade, såklart.
Cirkulerade runt, tankade och fördrev tid, i väntan på att han skulle vakna.
Vid nio var vi inne på maxi till slut.
Ralf satt i kundvagnen och jag skyndade mig fram, innan han skulle komma på att han var trött, hungrig eller uttråkad!
Vi överlevde det momentet!

Men sen...
Så startar inte bilhelvettet när vi ska hem.. Alla relän bara klickar när jag vred om nyckeln.
Ringer Emil, telefonsvarare..
Jossan får leta upp startkablar och grejer. Till slut ringer Emil också, och båda anländer till platsen samtidigt.
Så hjälp ska jag inte klaga på ;)

Vi var hemma tjugo i tolv igen!!!
Tog nästan 4 timmar att åka och handla. Kul!!!! Så effektivt!!!
Varför slår det alltid tillbaka på mig när jag ska vara duktig.
Måste ha världens sämsta Karma eller nått!

Nu sover Ralfie, har faktiskt sovit 45 min... Aaah framsteg!
Han vart väl less han med!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar