torsdag 25 augusti 2011

Godkväll

Här är jag :)

Haft en paus i livet!!

I går vart det invigningen på gränby.
Jag och halva uppsala. Kände mig såå VIP ;)
"fyndade" iaf en skjorta, tröja, bodie, mössa och ett briotåg till Ralf och
En skjorta, jeans och tröja till mig :)
Under tusenlappen för allt ihop!
Passade på att handla lite märkeskläder till Ralfie från PoP bla till priset av budget. Det gillas ;)

Mamma var hit och var barnvakt igår när vi var på gränby. Såklart så vaknar han inte en enda gång på hela kvällen. Inte ikväll heller (ny trend?) känns som vi har kämpat med läggningar länge nu.
Hon var så underbar och städade ur vårt sopskåp. Trodde inte att jag skulle märka. Jag är lat inte blind ;)
Emil däremot är blind, hehe!
Skulle lätt kunna äta från golvet där inne nu, eller kanske!
Om jag inte misstar mig så tog hon väggen, lister, sockeln och diskmaskin också.
Har jag rätt Mamma?
Underbart snällt iaf!!

Har även börjat ge mig in i overallträsket. Omg säger jag bara!
Jag hade verkligen nollkoll på priser.
Satans i gatan, vettja!!
Det svåra är att veta hur tålig overall som kommer behövas??
Kommer han gå?
Om inte måste den ju vara jätte varm om han bara sitter still men kanske inte lika vattentät.
Sen ramlade jag in på skor också.
Ojoj!! Sikket dilemma!

Hjälp mig ni med erfarenhet!!
Han kommer vara 11-14 månader ungefär. Svår ålder att räkna ut i förväg hur rörlig han kommer vara.

Haha, vänta vad är det för datum.
Inte ens september än. Ganska världsligt än så länge.
Men räknar jag ut det här så är det lättare att komplettera med höst och vårkläder ju :)

Annars har vi bara varit hemma idag. Ralf mår mkt bättre idag, snorar inte längre. Var över till Emelie en sväng på em också.
Men nu på kvällen känner jag mig riktigt nere/på väg till att bli sjuk :/
Jag och Ralf tog en sväng till örsa och handlade diverse förnödenheter.
Ralf fick äta riskaka på vägen dit och jag tog inte med skötväskan. (Gaaah!!)
Det var ett kladdigt monster som satt i vagnen på ica. Som ett jävla klister, hela ansiktet, händer och tröjan av nå jävla brun orange sörja
(riskaka är vit?).
Jag som tyckte att det var en skitbra ide eftersom han var nöjd hela vägen dit ;)
Hahahaha! Kuuul Frida!!


.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar